Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Pondělí Říjen 15 20:15:14 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Hlavne ze ty pouzivas pouze podlozene vety...'-)
>
> 	Rekl jsi, ze 2.4.0 jsi pouzival bez zjevnych problemu, z toho mi
> vyplyva ze jsi byl spokojen nebo ne?

Ano, dokonce jsem napsal, ze jsem byl spokojeny. Ale netvrdil jsem, ze to
jadro by bylo schopno vyhovet narocnejsim pozadavkum (bez dodatecnych
zaplat, ktere bych posbiral v l-k).

> 	Jak muzes tvrdit vyse...?

Sam jsi to napsal.

> 	Proc mam pocit, ze jiz po nekolikate v posledni dobe utikas v okamziku,
> kdy Ti dochazi munice a schovavas se za to, ze debata ztraci smysl,
> protoze pises porad to same?

Protoze se skutecne opakuji. I v tomto mailu i v tech predchozich.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz