Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Pondělí Říjen 15 20:23:36 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, Oto Buchta wrote:

> Upresnuji: Pokud se v kazdem VM objevi alespon jedna "fakt perla", mela by se
> objevit i v tom, ktery se za cas stane "tim pravym a jedinym", pokud k necemu
> takovemu dojde. Nebo se dostaneme pouze k Darvinovu "prezije nejsilnejsi",
> ale to, ze ten druhy nejsilnejsi mel umel cist myslenky, nebude za par
> generaci nikdo vedet. U software mame tu vyhodu, ze muzeme udelat
> mezidruhove krizeni a tedy mit velice silny a zivotaschopny VM, ktery ale
> take muze umet cist myslenky.

To jako mel ten vyvoleny pan X vyvijet s ohledem na vsechny myslitelne
featury? To myslim byl pripad Multicsu. Nedopadlo to nejlip.

Spise porovnanim s ostatnimi nalezneme ty "perly", protoze ten druhy by tu
"nasi jasnou perlu" mohl implementoval jeste lepe. Tudiz pravidlo o
"zbytecnem" vyvoji je jaksi nefukcni a pravidlo o slucovani nebude tak
jednoduche a navic mozna i prinosne (ne tedy ztratou casu).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz