Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Úterý Říjen 16 07:46:37 CEST 2001

> zpusobem (tj. taky sbira, pak oddeli vzdy to nejkvalitnejsi ze svyc -ac
> baliku a posle to Linusovi). Zbytek adaptuje na nove jadro, pripadne
> zahodi (objevilo-li se lepsi reseni).

	Promin, muzes mi objasnit pojem 'oddeleni toho nejkvalitnejsiho ze
svych -ac' - ohanis se dobou testovani, Stano Ti porad jasne
demonstruje, ze o QA toho vi daleko vice (a u Linuxu ho nejak nevidi).
Takze v podstate Alan posila Linusovi neco, co otestovano tak jak Ty
tvrdis vubec neni, jednoduse proto, protoze to, co on posila Linusovi je
neco jineho nez co je testovano, vis, ono je treba testovat nejenom
casti, ale i celek jako takovy, coz se dle Tvych popisu nedeje.

> bude nyni trileta), tak mluvim prave o tohle. Stabilizace i vyvoj konci
> vzdy na konci prislusne rady (a ne na jejim zacatku).

	Ted si odporujes, vcera jsi tvrdil, ze zamerny vyvoj se v sudych
nedela, nyni rikas, ze stabilizace i vyvoj konci na konci prislusne rady
- spatruji v Tvych tvrzeni vyrazny rozpor.