Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Úterý Říjen 16 08:29:37 CEST 2001

> Mozna by bylo hezke mit bug tracking system, ale ten se hodi na pomaly
> vyvoj a jen obcasne releasy. Model vyvoje jadra je rychlejsi a udrzba

	Prosim? Tuto vetu vazne myslis vazne? Tracking system je zivotne
dulezity u kazdeho projektu rozsahu rekneme v tisicich radku kodu, u
projektu s nekolikaletym vyvojem je neexistence temer sebevrazda
(dokazano na milionech projektu, rozhledni se kolem sebe).

> neefektivni (vychazim ze zkusenosti s Bugzillou pri stabilizaci distribuce
> Red Hat, ktere se ucastnim), a proto bych ji nepovazoval za spasu.

	'-) a jsme mozna u jednoho jadra problemu - mychas postup pri vytvareni
distribuce s vyvojem softwarove komponenty (mohu-li tak na jadro
nahlizet), myslim si, ze je to nebe a dudy...

> A ted jako co. Mame Linuse vyhodit z okna, naplivat mu do tvare, tvrdit,
> ze to mel vedet driv? Nebo se zachovat tak, jak zde navrhoval nekdo jiny,
> ze by to vubec nemel pripustit (vymenu VM)? On chybu priznal (na rozdil od
> Tebe - ty ted posledni dobou tvrdis do krve uplne nesmysly...)

	Ano, mas pravdu, on chybu priznal, ale Ty jsi nepriznal zadnou chybu
pri vyvoji a porad obhajujes (do krve:->) svou pisnicku, kdyz spousta
veci evidentne pokulhava, uznas nejake chyby Ty?

> Myslis, ze je tak neschopny, ze to nedokaze nebo ze to vubec nedela? Ze
> dokonce ty zaplaty sam dal neladi a neopravuje? To pak nevis o vyvoji
> jadra *vubec* nic a nemel bys to kritizovat, protoze nemas nejmensi
> opravneni.

	Aha, takze nekdo ma zakladni prava, nekdo ne, Ty jsi buh, ktery urcuje
jaka mam a jaka nemam prava, Vazeny Priteli, ujistuji Te, ze svoboda
slova je v civilizovanem state zakladni ustavou (ci ekvivalentni
dokumentem) garantovane pravo!

> To se deje a take jsem to zde nekolikrat ventiloval. Tvrdit, ze to neni
> pravda sice muzes, ale realny stav veci je naprosto odlisny (viz vyse).

	Realny stav ceho? Ze mame 9 mesicu jadro, ktere lze s cistym svedomim
pouzivat? Myslim, ze by se melo rozjasnit Tobe...

> Stabilizace konci na konci stabilni rady.
> Vyvoj konci na konci vyvojove rady.
>
> Nechapes to schvalne nebo to jen hrajes?

	Ne nedelam to schvalne, ale asi tezko sleduju Tve myslenkove pochody,
kdyz mluvis o jadre, ktere ma 3 lety vyvoj za sebou (2.2.), hned rikas,
kdy ta rada konci a najednou chces rici, ze mluvis o necem uplne jinem,
vyjadruj se prosim jasne...

> V techto dvou mailech nebyla jedina veta, ktera by se opirala o skutecny
> stav veci. Chces mi dal tvrdit, ze to jsou argumenty?

	Tvuj nazor Ti neberu, nech vsak na ostatnich (jsou to rovnez lide,
kteri maji obcanku) aby si udelali vlastni usudek, prosim.