Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra
Oto Buchta
tapik na neo.cz
Úterý Říjen 16 09:44:41 CEST 2001
Dne po 15. říjen 2001 20:18 Milan Kerslager napsal(a):
> > A nakonec jedna otazka: Co kdyz to neni ani jeden z tech tri?
>
> Opravdu solidni argument. Asi bychom nemeli delat vubec nic. Zakazeme
Otazka neni argument. Proste jen tak mne napadla otazecka, co se stane,
jestlize ani nove VM nepujde ustabilizovat.
> vsem, aby delali totez nebo navrhovali stejne subsystemy (kazdy jinym
> stylem). Usetrime clovekohodiny a urcime nekoho, kdo to napise uplne
> nejlip.
> Skvela predstava. Konec souteze, socialismus hadr.
Vis, Milane, ja si nemyslim, ze soutez je pri vyvoji nemodularizovatelne
casti kernelu to prave orechove. Ty myslis ze je? U filesystemu je to neco
jineho, tam at si soutez je a jiste je dobre ze je, ale u VM asi ne. Byla
snad nejaka soutez pri prepisovani PCI ve 2.1? Nemyslim. A pojkud by se to
dalo soutezi nazvat, tak probihala ve vyvojove rade!
Ale nakonec jenom jeden odstavecek a tim koncim sve ucinkovani v tomto
threadu, ktery jsem, bohuzel, rozpoutal.
Shrnuti:
My dva mame opacny nazor na to, jake vlastnosti by mel mit kernel A.2*K.0,
kde K je z N. Podle me by mel byt jiz natolik odzkouseny, aby o nem Linus BYL
PRESVEDCENY, ze JE USTABILIZOVAN. Podle Tebe by o nem mel byt Linus
presvedceny, ze USTABILIZOVAT PUJDE. Jsou to dva nazory na totez. Podle mne
mel Linus pri definici dvou rad na mysli to me, ale nedeje se to a to mne a
spoustu dalsich lidi stve a proto premyslime, jak to zlepsit.
Asi by se mel k tomu verejne prihlasit Linus a vysvetlit nam to, jak to
vlastne ma byt. Pokud je to dle Tebe, pak asi budu pouzivat opravdu posledni
jadro predchozi stabilni rady, protoze nemam naladu na problemy s jadrem na
masine, po ktere pozaduji, aby mi bez problemu bezela nekolik mesicu a ja ni
mohl mit neustale spustene X-y a v nich mit otevrenou svoji stovku okynek a
ctyri ruzne prohlizece a emacs se stovkami souboru.
Mej se fajn,
--
Oto 'tapik' Buchta
Další informace o konferenci Linux