SAMBA 2.2.2- gest ok =no

Jaromír Boško bosko na stapro.cz
Úterý Říjen 16 11:55:20 CEST 2001

Zdravim vas,

prosim vas, je tu nekdo komu chodi samba 2.2.x (člen domeny NT4(bez WINS)+
winbindd +acl+xfs)
s nastaveným [gest ok =no] .
Chodím tady dokola a někde mám něco špatně nastaveno. (klient W2k SP1 popř
W95b)

Otazky:
1. Jak sambu nejlépe zkompilovat - použil jsem toto
CFLAGS="$RPM_OPT_FLAGS $EXTRA" ./configure \
--prefix=%{prefix} \
--localstatedir=/var \
--with-configdir=/etc/samba \
--with-privatedir=/etc/samba \
--with-codepagedir=/etc/codepages \
--with-fhs \
--with-smbmount \
--with-pam \	<- nejaky osvedceny config pam.d/samba ?
--with-winbindd \
--with-acl-support \
--with-winbind \
--with-syslog \
--with-sambabook=%{prefix}/share/swat/using_samba \
--with-swatdir=%{prefix}/share/swat

2. Jak nastavit soubor hesel (pro winbind), zdá se mi, že mi to přád leze do
/etc/passwd ?
	(pro jistotu,ale bude to blbost, jsem pridal vystup getent -u do
passwd, takže to nehlasi,
Cloudn't find user 'stapro\bosko' in passdb, ale Invalid username/password
for pokus_acl [stapro+bosko]
Zkoušel jsem i různé winbind separatory = \,+

	client code page = 852
	workgroup = STAPRO
	netbios name = NOE
	server string = NOE tancuje sambu
	security = DOMAIN
	encrypt passwords = Yes
	update encrypted = Yes
	null passwords = Yes
	password server = EXCHANGE
	pam password change = Yes
	password level = 8
	username level = 8
	unix password sync = Yes	<-- uz zkousim vsechno
	log level = 3
	syslog = 3
	log file = /var/log/samba/log.%m
	name resolve order = host wins bcast	<- neni tady nejaky problem
?
	load printers = No
	character set = ISO8859-2
	preferred master = False
	local master = No
	domain master = False
	dns proxy = No
	winbind uid = 10000-20000
	winbind gid = 10000-20000
	winbind separator = +
	winbind cache time = 10
	admin users = STAPRO+bosko <-  takhle me pripoji jako roota

Nevim jestli se nekdo ozve, nebo budete vsichni INVEXOVAT.

S pozdravem

Jarek Boško

STAPRO s.r.o.
bosko na stapro.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.286 / Virová báze: 152 - datum vydání: 9. 10. 2001