zmena hesla uzivatele

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Úterý Říjen 16 12:48:30 CEST 2001

Zdravim,
vcera dotazovane pripojeni disku a nastaveni samby jsem jakz takz zvladl :-)
Nicmene stojim pred tim, abych prevedl uzivatelske ucty.

Zalozil jsem ucet (jako root prikazem useradd newuser), prihlasil jsem se
jako on (su newuser) a chtel zadat heslo (passwd), nacez jsem dostal hlaseni
"passwd: Authentication token manipulation error"

Prosim poradite mi, kde delam chybu? Pri vytvoreni uzivatele system vytvoril
(zrejme spravne) jeho adresar v homu s pravy 40700
Sam nejsem adminem, nejak to na mne spadlo abych to udelal, na stroji je RH
7.1 bez X-ek.

Stroj ma adresar /home ktery dalsi linuxy montuji nako nfs. Potrebuji pak
nejak rozdistribuovat hesla. Cim se to dela?

Diky Chaloupka