Nastaveni DNS v lokalni siti bez internetu?

Jakub Mrázek Mrazek na vsps-su.cz
Úterý Říjen 16 14:50:10 CEST 2001

Dobry den,
 omlouvam se za tento dost atypicky problem ale bohuzel si opravdu nevim rady.
Z vyukovych ucelu bych potreboval na ucebne (15-16 pocu) jakoby nasimulovat internetovou DNS. V podstate je to ucebna urcena k vyuce Linux (krome NT a NW), takze muzeme menit cokoliv, ale chtel bych "nejakym zpusobem" nasimulovat funkcni DNS (a pote email, http, proxy apod.). Jenze v tomto nejsem prilis zbehly (resp. to budu delat prvne) :-), takze jeste nemam takovy prehled jak navrhnout napriklad strukturu techto serveru.
Zkousel jsem postupovat podle LDP, ale bohuzel to dost dobre nejde, protoze tam se predpoklada funkcni DNS internetu, coz nemam sanci zpristupnit.
Pomohlo by mi treba nasimulovat jeden pocitac jako "korenovy" DNS server (tj zmenit root.hint) a treba dalsi tri domeny s prim+back DNS serverem a nejakymi stanicemi?
Diky za kazdou pomoc.
S pozdravem
Jakub Mrazek

Mgr. Jakub Mrázek