Nastaveni DNS v lokalni siti bez internetu?

Lubos Moscovic moscovic na stonline.sk
Úterý Říjen 16 21:09:10 CEST 2001

> Dobry den,
>  omlouvam se za tento dost atypicky problem ale bohuzel si opravdu nevim
rady.
> Z vyukovych ucelu bych potreboval na ucebne (15-16 pocu) jakoby
nasimulovat internetovou DNS. V podstate je to ucebna urcena k vyuce Linux
(krome NT a NW), takze muzeme menit cokoliv, ale chtel bych "nejakym
zpusobem" nasimulovat funkcni DNS (a pote email, http, proxy apod.). Jenze v
tomto nejsem prilis zbehly (resp. to budu delat prvne) :-), takze jeste
nemam takovy prehled jak navrhnout napriklad strukturu techto serveru.
> Zkousel jsem postupovat podle LDP, ale bohuzel to dost dobre nejde,
protoze tam se predpoklada funkcni DNS internetu, coz nemam sanci
zpristupnit.
> Pomohlo by mi treba nasimulovat jeden pocitac jako "korenovy" DNS server
(tj zmenit root.hint) a treba dalsi tri domeny s prim+back DNS serverem a
nejakymi stanicemi?
> Diky za kazdou pomoc.
> S pozdravem
> Jakub Mrazek

Ak to spravne chapem, tak vam prakticky ide o rozbehanie takeho mensieho
intranetu a ako zaklad potrebujete funkcne DNS. Ja osobne odporucam bind.
Nieco take prevadzkujem doma, takze by som Vam mohol pomoct. Ale kedze je to
vec dost trivialna a mozno na viac mailov, tak sa radsej ozvyte sukromne, ak
mate zaujem.

So sudruzskym pozdravom
Lubos Herrman Moscovic
HOWG