Nastaveni DNS v lokalni siti bez internetu?

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Říjen 16 20:43:50 CEST 2001

Dne út 16. říjen 2001 14:50 jste napsal(a):

>  omlouvam se za tento dost atypicky problem ale bohuzel si opravdu nevim
> rady. Z vyukovych ucelu bych potreboval na ucebne (15-16 pocu) jakoby
> nasimulovat internetovou DNS. V podstate je to ucebna urcena k vyuce Linux
> (krome NT a NW), takze muzeme menit cokoliv, ale chtel bych "nejakym
> zpusobem" nasimulovat funkcni DNS (a pote email, http, proxy apod.). Jenze
> v tomto nejsem prilis zbehly (resp. to budu delat prvne) :-), takze jeste
> nemam takovy prehled jak navrhnout napriklad strukturu techto serveru.
> Zkousel jsem postupovat podle LDP, ale bohuzel to dost dobre nejde, protoze
> [...]

Podobny pripad mam u nas ve skole. Mam tady DNS, http, ftp,
e-mail + majordoma na konference.

Bezi mi to na RH7.1 a jako DNS pouzivam bind.

Jestli chcete, tak se mi muzete ozvat soukromne.

                 Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky