Zpomalovani site a RH 7.1

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 16 21:14:43 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Miroslav Petricek wrote:

> V logu je:
>
> eth1: Digital DS21143 Tulip rev 65 at 0xd000, 00:C0:CA:31:2A:7A, IRQ 12.
> eth1:  EEPROM default media type Autosense.
>
> Na switchi sviti full-duplex, jeste vyzkousim nastavit natvrdo
> FD/HD pomoci parametru modulu.

Zkuste to nastavit na switchi na half-duplex, pripadne i natvrdo rychlost
10mbit, pokud to pomuze pak bych si hral s tim parametrem modulu - tedy
vratit switch zpet na 100mbit-FD a zkusit vnutit karte FD ..

Mimochodem, dotaz do plena, jak se pozna v jakem modu zrovna jede sitova
karta kdyz to nevypisuje do logu (a dmesg logu) ? Necha se to nejak
poznat ? - hledal jsem v proc a kde nic tu nic ....