Zpomalovani site a RH 7.1

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Říjen 16 21:21:01 CEST 2001

On Tue, Oct 16, 2001 at 09:14:43PM +0200, Petr Simek wrote:

> Zkuste to nastavit na switchi na half-duplex, pripadne i natvrdo rychlost
> 10mbit, pokud to pomuze pak bych si hral s tim parametrem modulu - tedy
> vratit switch zpet na 100mbit-FD a zkusit vnutit karte FD ..

Na switchi nemuzu nic nastavovat, protoze rychlost portu si detekuje
sam. Muzu ovlivnit pouze sitovou kartu, ale nemyslim si, ze v ni je
problem, protoze je to jiz asi ctvrty exemplar (ruzne ovladace) a
vsechny se chovaly stejne.

> Mimochodem, dotaz do plena, jak se pozna v jakem modu zrovna jede sitova
> karta kdyz to nevypisuje do logu (a dmesg logu) ? Necha se to nejak
> poznat ? - hledal jsem v proc a kde nic tu nic ....

Zkuste mii-tool

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467