Zpomalovani site a RH 7.1

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Říjen 16 21:43:44 CEST 2001

On Tue, Oct 16, 2001 at 09:29:32PM +0200, Petr Simek wrote:

> Hledal jste dobre ? Pokud ten switch ma nejakou management konsoli
> via telnet nebo aspon rs232, tak obvykle umi zmenit stav z autodetect
> na nejake pevne nastaveni.

Konzoli to ma, ale myslel jsem si, ze slouzi jen pro nastavovani VLANu.
Podivam se do dokumentace a proverim to, zatim diky.

> Muze byt ze je blbne ten switch - ten posila informaci v link paketech
> o stavu sveho portu. Stalo se mi ze v ucebne jsme mel stanice nastavene
> na FD a obcas to zblblo nektery port na HP switchi tak, ze ho proste
> odpojil. Musel jsem ho periodicky restartovat. Muzete zkusit restartovat
> ten switch kdyz se to stane nebo jen vytahnout a zastrcit sitovou pripojku
> zda se ztav nezlepsi.

To jsem zkousel. Odpojeni od site, stejne jako vypnuti a zapnuti switche
nepomuze. Pomuze jenom restart serveru.

> Kde to roste a pro jake je to karty ? RPMfind mi nic nenasel.

Na mem standardnim RH 7.1:

$ rpm -qf /sbin/mii-tool
net-tools-1.57-6

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467