Zpomalovani site a RH 7.1

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 16 21:29:32 CEST 2001

On Tue, 16 Oct 2001, Miroslav Petricek wrote:

> Na switchi nemuzu nic nastavovat, protoze rychlost portu si detekuje

Hledal jste dobre ? Pokud ten switch ma nejakou management konsoli
via telnet nebo aspon rs232, tak obvykle umi zmenit stav z autodetect
na nejake pevne nastaveni.

> sam. Muzu ovlivnit pouze sitovou kartu, ale nemyslim si, ze v ni je
> problem, protoze je to jiz asi ctvrty exemplar (ruzne ovladace) a
> vsechny se chovaly stejne.

Muze byt ze je blbne ten switch - ten posila informaci v link paketech
o stavu sveho portu. Stalo se mi ze v ucebne jsme mel stanice nastavene
na FD a obcas to zblblo nektery port na HP switchi tak, ze ho proste
odpojil. Musel jsem ho periodicky restartovat. Muzete zkusit restartovat
ten switch kdyz se to stane nebo jen vytahnout a zastrcit sitovou pripojku
zda se ztav nezlepsi.

> Zkuste mii-tool

Kde to roste a pro jake je to karty ? RPMfind mi nic nenasel.