Seznam dostupnych tiskaren

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Říjen 16 22:00:11 CEST 2001

Petr Zapadlo wrote:

> To je sice pekne, ale ja mam sve servery postavene na RH6.x (samozrejmne
> ozaplatovane) a kvuli takove blbosti nebudu prechazet na Debian.

Nikdo vas nikam nenuti, spise vy naopak nutite ostatni si myslet, ze
krome RH to vase chytre lpq jinde neexistuje :(

Cituji vas predchozi dotaz "lpq -a existuje jen na RH7.1"

Jasne jsem vam naznacil verz distribuce x.y ze jde o LINUX a LPR.

> Presnejsi dotaz by mel znit jak ze scriptovacich jazyku (perl)  systemove
> (rozumnej korektne) zjistim nainstalovane tiskarny.

Jo to jiz vypada ze vam na to nekdo i odpovi. Perl bohuzel neznam.

> Ja netvrdim ze to neni snadne, me to jen nepripadlo systemove, protoze  je to
> konfigurak pro lpd. A tudiz by lpd mel rici svetu dokola co ma a co ne. To by
> me pripadlo systemove.

Hmm, polemika. Mne to pripada presne unixove systemove.

Pokud to ma rici svetu dokola, tak snad DNS a nebo oznamovani zdroju
podle
Novellu, je ktomu i Open implementace.

> Diky za reakci.

Neni zac, at zije GNU/Linux ;)