Seznam dostupnych tiskaren

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Říjen 17 07:51:42 CEST 2001

Dne út 16. říjen 2001 22:00 jste napsal(a):
> [...]

Ja netvrdim ze neexistuji, ja jen rikam ze pouzivam RH (proc to je na jinou
polemiku, ktera sem nepatri)

> Nikdo vas nikam nenuti, spise vy naopak nutite ostatni si myslet, ze
> krome RH to vase chytre lpq jinde neexistuje :(

Nikomu nic nevnucuju, jen se ptam a vim ze na RH7.1 existuje a jinde nevim.

> Cituji vas predchozi dotaz "lpq -a existuje jen na RH7.1"
>
> Jasne jsem vam naznacil verz distribuce x.y ze jde o LINUX a LPR.

> Jo to jiz vypada ze vam na to nekdo i odpovi. Perl bohuzel neznam.

> Pokud to ma rici svetu dokola, tak snad DNS a nebo oznamovani zdroju
> podle
> Novellu, je ktomu i Open implementace.

Nevim jak lpd sdeluje pres DNS (nebo jste myslel NDS?) tiskarny.
Poucte me.

Jinak dekuji za podnetne odpovedi a koncim tuto diskuzi.
Pouziji /etc/printcap

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners