ISDN modem Fritz - faxovani?

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Říjen 17 01:08:23 CEST 2001

Dobry den,
jsem vlastnikem ISDN modemu AVM Fritz!PCI
a zajimalo by, jestli je mozne a jak z neho faxovat. V dokumentaci k jadru
(src/linux-2.4.3/Documentation/isdn/README.fax) jsem se docetl nasledujici:

<cut>
NOTE: This implementation does *not* support fax with passive
      ISDN-cards (known as softfax). The low-level driver of
      the ISDN-card and/or the card itself must support this.
Supported ISDN-Cards
--------------------
Eicon DIVA Server BRI/PCI
        - full support with both B-channels.
Eicon DIVA Server 4BRI/PCI
        - full support with all B-channels.
Eicon DIVA Server PRI/PCI
        - full support on amount of B-channels
                depending on DSPs on board.
</cut>

Z toho mi vypliva, ze muj modem zrejmne faxovat z linuxu neumi, ale v
archivu teto konference a na hardware.penguin.cz jsem se docetl, ze jsou s
timto modemem uzivatele vetsinou spokojeni, nikdo se vsak primo nezminuje
o faxovani. Na strankach vyrobce pisou, ze modem umi faxovat a ze je
podporovan v Linuxu, ale nepisou tam, ze umi faxovat z Linuxu.

			Predem dekuji, s pozdravem

				Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..