IRC klient bez pripojeni na internet?

kgb_benet na kgb.cz kgb_benet na kgb.cz
Středa Říjen 17 11:57:21 CEST 2001

Hmm, tak nevim, jestli to sem doslo, nebo ne, tak to zkusim jeste jednou,
Myslel jsem neco, co lze nejakym vyhledavacem nalezt na internetu....
Pokud hledam talk, tak se objevi hafo odpovedi, ale vetsinou na radia,
kdyz zkousim chat, tak se objevi jeste vetsi hafo, ale vsechny potrebuji
k behu pritmnost a dostupnost IRC serveru. Slo mi o to, aby v pripade, ze
nebude funkcni (tedy treba vypnuty) linux, a budou si chtit pokecat dva
uzivatele windowsu, tak aby to slo i bez linuxoveho IRC serveru... (adresy
IP jsou prideleny staticky, tedy aby sly jednotlivy uzivatele adresovat
treba "talk 192.168.1.1 "Ahoj" ", nebo "talk all "ahoj" - a kdyz by to bylo v
GUI prostredi, tak jeste lip... Proste shanim nejakej chatovaci program, kterej
nepotrebuje k behu zadnej server, a pritom je nezavislej na platforme..
Diky,
BENET