Problem 1024. cylindru pri instalaci LINUXU s WIN98SE

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Říjen 18 22:23:01 CEST 2001

On Wed, Oct 17, 2001 at 01:52:15PM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Na takovy problem jsem nenarazil. To jako skonci? Uplne? Nejaky vypis
> chyb? Nebo je to jen "sprosta nadavka"?

To já jsem se s tím setkal taky. Instaloval jsem RH 7.1 na 20GB disk,
kde v primární partition (17GB) již byly Windows 98. Obyčejně jsem
pomocí disk druida přidal / a swap. Instalační program ukázal hlášku,
že některé (/) oblasti leží za hranicí 1024 cylindru, nechal si
klepnout OK a restartoval počítač. Když jsem pak vytvořil partitions
úplně stejně fdiskem a v DD je jenom přiřadil, tak instalace proběhla
normálně. Asi nějaká chyba instalačního programu.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467