Problem 1024. cylindru pri instalaci LINUXU s WIN98SE

Středa Říjen 17 13:52:15 CEST 2001

On Wed, 17 Oct 2001, Zdenek Marsik wrote:

> mam problem s instalaci LINUXu RH 7.1 cz. Mam PC Intel P3, 800 MHz,
> 128 MB RAM, 30 GB HDD. HDD ve WIN98SE prirazeno pouze 15 GB partition
> pro WINDOWS, zbytek je neprirazen (15 GB rezervovano pro LINUX). Pro
> zavadeni chci pouzivat XOSL114 manager, ktery s uspechem pouzivam na
> mensich discich. Pri instalaci LINUXu dam CUSTOM, pri rozdelovani
> disku DISKDRUIDem vytvorim 256 MB SWAP, pak chci vytvorit LINUX NATIVE
> a priradit mu zbytek volneho disku. Zde DISKDRUID zahlasi "c 1024" a
> konci. Nevite jak tento problem co nejefektivneji vyresit?

Na takovy problem jsem nenarazil. To jako skonci? Uplne? Nejaky vypis
chyb? Nebo je to jen "sprosta nadavka"?

V kazdem pripade pri pouziti volby lba32 (pro LILO) pujde Linux zavest. Vy
musite LILO umistit do bootsektoru, aby XOSL mohl zavadeni systemu na
Linux presmerovat.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz