rsync a timeout ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Říjen 17 15:37:27 CEST 2001

snazim sa robit si zalohovanie nejakych veci z disku na disk cez rsync
(disky su lacne a rychle, tak preco nie )

mam akurat problem, ze mi obcas rsync ostane "vysiet" ..

cast adresarovej struktury spravi a nasledne prestane fungovat ..

skusal som si zapnut aj verbose mod a naozaj ..

netusite niekto, kde hladat problem ?

rsync version 2.4.6  protocol version 24
kernel 2.4.12
SMP stroj ..

rsync -av --delete --force /usr/data/files/tree/ /mnt/backup/files/tree/

nerobi to systematicky, ale "raz tu raz tam"(tm)

nestretli ste sa s tym niekto ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying