rsync a timeout ..

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Říjen 17 17:13:46 CEST 2001

> snazim sa robit si zalohovanie nejakych veci z disku na disk cez rsync
> (disky su lacne a rychle, tak preco nie )
> mam akurat problem, ze mi obcas rsync ostane "vysiet" ..
> cast adresarovej struktury spravi a nasledne prestane fungovat ..

Ano, bohuzel jsem se s tim potkal, s troskou nadsazky se s tim potkavam dnes
a denne. Puvodne jsem to resil tak, ze skript poustejici rsync sam sebe
sledoval a kdyz bezel moc dlouho, tak se ukoncil. Fungovalo to. Nicmene v
optionech rsyncu je mimo jine polozka --timeout (default 0==zadny timeout)
pro I/O operace. Pridal jsem to ke vsem svym rsyncum (pravda, puvodni
mechanismus jsem take nechal v chodu) a zatim to tak nejak nezlobi. Mozna se
zkusim spolehnout na --timeout s tim, ze to nejakou dobu budu sledovat.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz