MySQL post install setup (root password???)

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Říjen 17 23:54:02 CEST 2001

On Wed, Oct 17, 2001 at 09:02:10PM +0200, Milos Dvorak wrote:

> $ mysql --help
>
> Nutne je pridat -p, aby se mysql na heslo zeptala:
> $ mysql -u uzivatel -p
> Enter password:
>
> Pro zmenu hesla pouzijte radeji mysqladmin s prikazem password
> ($ mysqladmin --help).

No jo, ona zepta, ale ja ho nemam :-( (a na prazdne nebo neco jineho
nereaguje).

Vzhledem k tomu, ze to je specialita RPM baliku (prima instalace mi ted
prosla podle dokumentace/bez potizi) predpokladam, ze to heslo >nekde<
je (jakozto bezpecnostni 'feature').

Jen nemuzu najit kde :-)
--
Vaclav Stepan