pgp4pine hlasky

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Říjen 18 04:24:36 CEST 2001

dd,

rozhodl jsem se zacit pouzivat pgp.
protoze jsem zatvrzelym uzivatelem pine, prislo na pgp4pine.
vse mi funguje, jen jsem zjistil, ze kdyz mi chce pgp neco rict (treba ze
zprava byla zmenena a nepasuje checksum), tak mi blikne terminal, neco
proleti kolem, ale co to bylo nevim, pod emailem je sice napsano "vystup z
pgp:...", ale tam jejen napsano made with pgp, nepouzivejte v usa a tak...
v konfigu je (defaultne) nastaven external_pager=less

jak tedy docilim zobrazovani hlasek?

ted verze:
system debian 2.2 vsechny stable updaty (vetsinou)
pgp4pine (podla manalove stranky je to v1.71b)
jako "podepisovac" pouzivam pgp, v pgp4pine se hlasi jako pgp2 (nejak jsem
nepochopil co znamena pgp2, pgp5, v systemu to vypada jako :

#pgp -h
Pretty Good Privacy(tm) 2.6.3ia - Public-key encryption for the masses.
(c) 1990-96 Philip Zimmermann, Phil's Pretty Good Software. 1996-03-04
International version - not for use in the USA. Does not use RSAREF.
Current time: 2001/10/18 02:21 GMT

#pgp5 --help
Cannot open configuration file /home/users/./vanous/.pgp/pgp.cfg
PGP is now invoked from different executables for different operations:

pgpe    Encrypt (including Encrypt/Sign)
pgps    Sign
pgpv    Verify/Decrypt
pgpk    Key management
pgpo    PGP 2.6.2 command-line simulator (not yet implemented)

dekuji
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487