pgp4pine hlasky

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Pátek Říjen 19 21:35:56 CEST 2001

On Thu, 18 Oct 2001, "Petr Vanek" <vanous na penguin.cz> wrote:

> protoze jsem zatvrzelym uzivatelem pine, prislo na pgp4pine. vse mi
> funguje, jen jsem zjistil, ze kdyz mi chce pgp neco rict (treba ze
> zprava byla zmenena a nepasuje checksum), tak mi blikne terminal, neco
> proleti kolem, ale co to bylo nevim, pod emailem je sice napsano "vystup
> z pgp:...", ale tam jejen napsano made with pgp, nepouzivejte v usa a
> tak... v konfigu je (defaultne) nastaven external_pager=less
>
> jak tedy docilim zobrazovani hlasek?
Neodpovim primo na otazku, ale pouzival jsem PGP v pine (nez jsem presel
na genialni Mutt, ktery ma implemetovanou podporu PGP primo) bez pgp4pine
(velmi jednoduchou upravou .pinerc - jednou jsem to sem psal, viz. archiv)
a tusim vypisy to zobrazovalo primo pod mail (asi jen to, ze pgp podpis je
good/bad... - ze by zprava byla zmenena, s tim jsem se zatim nesetkal).
Ale je to uz asi rok, co jsem presel na Mutt, takze to berte bez zaruky.

> ted verze:
> system debian 2.2 vsechny stable updaty (vetsinou) pgp4pine (podla
> manalove stranky je to v1.71b) jako "podepisovac" pouzivam pgp, v
> pgp4pine se hlasi jako pgp2 (nejak jsem nepochopil co znamena pgp2,
> pgp5, v systemu to vypada jako :
Ze mate nainstalovane obe verze PGP (2.6.2 i 5.0.x), nebo ne? Volbou pgp2
nebo pgp5 davate pgp4pine najevo, kterou verzi pgp pouzivate - kvuli
syntaxi prikazove radky pro podepisovani, sifrovani...

treba PGP 5.x ma pro podepsani pgps a verze 2.6.2 tusim mela pgp -s (pokud
pisu bludy, tak me prosim opravte). Zkratka syntaxe je jina. Pokud primo
upravujete vystupni filtry pine v .pinerc, tak Vas tohle nemusi zajimat
(napisete si filtr podle sebe), pokud to sverite pgp4pine, musite mu dat
najevo co pouzivate.

MZ

--
 Miroslav Zidek