Domaci sit

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Říjen 18 08:02:22 CEST 2001

> Takže nevím -- je možné použít Sambu (nebo něco jiného) nebo musím do
> NFS? A jsou NFS skutečně tak nebezpečné (abych se nepustil do full-time
> jobu správce sítě -- sledování comp.security.announce,
> comp.linux.announce a několika dalších skupin pro bug message,
> neustálé záplatování ap.)?
>
> Poradíte někdo nezkušenému?

No, ja pouzivam sambu i na prenos souboru mezi linuxy, NFS jsem nikdy poradne
nerozchodil (priznam se, moc jsem se nesnazil), pokud potrebuji prava, tak to
prozenu tarem. Neni to teda moje domaci sit, je to firemni, takze mam jeste
dokola spoustu windowsu a je pro me jednodussi pouzivat jednu vec na vsechno.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners