rsync a timeout ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Říjen 18 09:00:19 CEST 2001

:> > snazim sa robit si zalohovanie nejakych veci z disku na disk cez rsync
:> > (disky su lacne a rychle, tak preco nie )
:> > mam akurat problem, ze mi obcas rsync ostane "vysiet" ..
:> > cast adresarovej struktury spravi a nasledne prestane fungovat ..
:>
:> Ano, bohuzel jsem se s tim potkal, s troskou nadsazky se s tim potkavam
:> dnes a denne. Puvodne jsem to resil tak, ze skript poustejici rsync sam
:> sebe sledoval a kdyz bezel moc dlouho, tak se ukoncil. Fungovalo to.
:> Nicmene v optionech rsyncu je mimo jine polozka --timeout (default
:> 0==zadny timeout) pro I/O operace. Pridal jsem to ke vsem svym rsyncum
:> (pravda, puvodni mechanismus jsem take nechal v chodu) a zatim to tak
:> nejak nezlobi. Mozna se zkusim spolehnout na --timeout s tim, ze to
:> nejakou dobu budu sledovat.

no .. --timeout som sa uz pokusil pridat aj ja .. akurat mi to pride ako
riesenie, ktore sice moze hasit problem, ale neriesi ho od zakladu ..

osobne som skusil --timeout=15, ale neviem nakolko je ta hodnota vycucana z
prsta a nakolko realne pouzitelna ( 15 som si doslova vycucal z prsta )

mohol by som pripadne vediet ako "script spustajuci rsync sledoval sam seba"
?
		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying