Redundantne LAN spojenie?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Říjen 18 09:48:32 CEST 2001

Ahojte,

potreboval by som nieco, co umozni zalohovanie LAN spojenia
s pouzitim beznych sietovych kariet.

Podmienkou je, aby to bolo z hladiska aplikacii plne transparentne -
oba pocitace maju svoju (jednu) IP adresu, na ktoru sa pripajaju
klienti z druheho pocitaca. Co je medzi nimi ich nezaujima.

Dalej potrebujem, aby cas, po ktory v pripade vypadku jednej z tras
nebudu po existujucich TCP spojeniach prenasane data, neprekrocil
niekolko sekund, idealne pod jednu sekundu. Tym zrejme vypadavaju
riesenia zalozene na beznych routing demonoch.

Viem ze existuju riesenia na baze specialnych sietovych kariet,
o tie mi ale teraz nejde.

Moze ma niekto nasmerovat na nejake URL zaoberajuce sa
podobnou problematikou?

Vdaka
--
                                                       Stano