FCC ID

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Čtvrtek Říjen 18 17:17:07 CEST 2001

On Thu, Oct 18, 2001 at 10:46:29AM +0000, Miroslav Pragl wrote:
> take byva na tistenem manualu.
> jinak je dobre si pamatovat ze HW bez dokumentace ma (az na vyjimky) hodnotu
> nizsi nez malou ... :-/

Nemohu si odpustit poznámku, že tohle je pěkně buržoázní rada. Pro nás
proletáře, který mají kompletní počítač zadarmo z toho, co zrovna lidi
vyhazovali jako staré a nepoužitelné (s Windowsy -- to je mimochodem
další nepřímý způsob, kterým Bill Gates podporuje rozvoj Linuxu :-)
spousta lidí ma HW zdarma), je tato rada docela knížecí. Já jsem ke
svému HW neměl ani jeden kus papíru (a připojen jsem přes WinModem). :-)

	Hezký den

		Matěj

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The American Republic will endure, until politicians realize they
can bribe the people with their own money.
	-- Alexis de Tocqueville