Oznameni o doslem mailu

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 18 11:15:15 CEST 2001

Posta mi chodi na UNIXovy stroj, na kterem bezi qmail. Protoze ziju na
dost neduveryhodne siti, stahuju ji fetchmailem, ale z lokalniho portu,
ktery si forwarduju pres SSH.

Bezne mi behem dne prijde kolem 20 mailu a zda se mi zbytecne se kvuli
tomu jednou za 10 minut logovat a stahovat, pripadne byt zalogovany
permanentne.

Predstavoval bych si, ze ten UNIX by pri prichodu posty poslal na muj komp
neco, na zaklade ceho by se u me spustilo stahovani. Vubec ale netusim,
jak toho docilit, a jak moc je to slozite.

(Muj pocitac za bezneho provozu bezi 24 hodin denne, nerad bych ale, aby
se na to to reseni spolehalo.)

Predem dik za rady.

--
Honza Houstek