Oznameni o doslem mailu

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 18 11:36:53 CEST 2001

> 	Nejjednoduseji si dopsat dalsi adresu do .forward (jestli to teda
> qmail pouziva?),

pouziva .qmail, funkce je podobna

> sloziteji vytvorenim pravidla pro procmail,

Dobre, chapu, ze do .qmail muzu dat libovonly prikaz a ten si na vstup
vezme dosly mail. Jsou tedy v principu 2 reseni

1) ten mail mi doruci primo program spusteny z .qmail (ssh na muj komp, na
nem mailx nebo neco podobneho ...)

2) ten program jen nejak da vedet (prave nevim jak), ze dosta posta, a muj
stroj si ji stahne stejne, jako to delal doposud

Problem je v tom, si moc nejsem jisty, jak tu udelat, a aby to bylo
korektni. Taky by se to melo chovat inteligentne, pokud bude muj stroj
zrovna nedosazitelny.

--
Honza Houstek