Redundantne LAN spojenie?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 18 18:52:09 CEST 2001

"Stanislav Meduna" <stanom na etm.at> writes:

> Ahojte,
>
> potreboval by som nieco, co umozni zalohovanie LAN spojenia
> s pouzitim beznych sietovych kariet.
>
> Podmienkou je, aby to bolo z hladiska aplikacii plne transparentne -
> oba pocitace maju svoju (jednu) IP adresu, na ktoru sa pripajaju
> klienti z druheho pocitaca. Co je medzi nimi ich nezaujima.
>
> Dalej potrebujem, aby cas, po ktory v pripade vypadku jednej z tras
> nebudu po existujucich TCP spojeniach prenasane data, neprekrocil
> niekolko sekund, idealne pod jednu sekundu. Tym zrejme vypadavaju
> riesenia zalozene na beznych routing demonoch.

> [...]

Ma to byt jako reseni vypadku nejakeho mezilehleho uzlu, nebo reseni
vypadku jednoho z uzlu s tim, ze musi byt zachovana otevrena spojeni?

To druhe je IMHO temer nerealizovatelne (nebo se obratit na Tru64, o
kterem jsem nekde cetl, ze by to mohl umet). To prvni se resi pomoci HSRP
(na cisco routerech, na linuxu neimplementovano)

Brno, Czech Republic