Redundantne LAN spojenie?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Říjen 19 09:20:13 CEST 2001

On Thu, 18 Oct 2001 16:52:49 +0000 (UTC), David Rohleder wrote:
: "Stanislav Meduna" <stanom na etm.at> writes:

: Ma to byt jako reseni vypadku nejakeho mezilehleho uzlu, nebo reseni
: vypadku jednoho z uzlu s tim, ze musi byt zachovana otevrena spojeni?

Ma to byt riesenie vypadku akehokolvek hardware zucastnujuceho
sa na spojeni tych dvoch strojov - cize od sietovej karty
cez kabel az po infrastrukturu danej LAN, cize v podstate ten
prvy pripad.

Ked vypadne masina ako taka, nastupuju ine mechanizmy.
To je jasne, ze stav TCP spojenia neodzalohujem, aj ked ako
technicky problem je to zaujimava myslienka :-)

: To prvni se resi pomoci HSRP (na cisco routerech, na linuxu
: neimplementovano)

Vdaka, pozriem sa, ako to robia.

Zdravi
--