iPAQ

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Říjen 18 17:56:32 CEST 2001

On Thu, Oct 18, 2001 at 04:59:56PM +0200, Honza Petrous wrote:

> Jeste nedavno jsem byl presvedceny, ze linux+iPaq bude to prave.
> Ale po testovani ruznych variant (vcetne nejperspektivnejsi
> z http://www.handheld.org ) jsem se pokorne musel vratit
> k WinCE. Neda se nic delat, ale ani kvalita desktopu ani
> PIM aplikace nejsou (i pres moji upornou snahu :)
> pouzitelne.

iPaq mi připadá docela fajn. Myslím že přeflashovat jej na cokoliv
jiného je tak trochu škoda, protože handheld prostě není desktop a
vždycky bude nelépe fungovat tak jak byl vyroben a odladěn.

Přesto by mě zajímalo, jestli je možné provozovat vlastní aplikace,
například jestli je možné zkompilovat si vlastního mutta, ssh, vi,
atd. a jestli funguje vstup českých znaků.

Má někdo zkušenosti s nějakým čistě linuxovým handheldem? Před
časem se hodně psalo o mobilních zařízeních z Crusoem a o tom jak
je linux na PDA svělý, ale ještě jsem nic takového na vlastní oči
neviděl (na rozdíl od zařízení s Windows CE, PalmOS a Epoc, kterých
je všude plno).

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467