iPAQ

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Říjen 19 09:28:56 CEST 2001

On Thu, 18 Oct 2001 22:02:33 +0000 (UTC), Miroslav Petricek wrote:

: iPaq mi připadá docela fajn. Myslím že přeflashovat jej na cokoliv
: jiného je tak trochu škoda, protože handheld prostě není desktop a
: vždycky bude nelépe fungovat tak jak byl vyroben a odladěn.

Existuju uz aj projekty, ktore respektuju, ze nejde o desktop -
vid Qt Palm Environment (ci ako sa to vola). Obrazky vyzeraju
_velmi_ pekne, nazivo som to ale nemal moznost vidiet.

: Přesto by mě zajímalo, jestli je možné provozovat vlastní aplikace,
: například jestli je možné zkompilovat si vlastního mutta, ssh, vi,
: atd. a jestli funguje vstup českých znaků.

Pre WinCE alebo pre Linux? PocketPC vyvojove prostredie je zadarmo
(pokial clovek pretrpi 300 MB download, z ktoreho je 250 MB
hovadin, ktore uz davno ma); obavam sa ale, ze ncurses asi
neobsahuje :-)

Pod Linuxom je mozne skompilovat a prevadzkovat cokolvek,
to je plnohodnotny Linux.

: Má někdo zkušenosti s nějakým čistě linuxovým handheldem?

Cital som review Agendy a mal som z neho pocit, ze to zatial
nema zmysel. Odvtedy sa ale veci mohli pohnut.

Zdravi
--
                                           Stano