Procmail sanitizer

Marek Repisky marek.repisky na foundry.sk
Pátek Říjen 19 08:34:46 CEST 2001

Ahoj!

Ma, prosim, niekto skusenosti s %SUBJ%? Nedari sa mi to rozchodit
a potreboval by som radu ako dalej.

Podla navodu som nakopiroval subory, nastavil prava, vytvoril procmailrc
a ... nic. Procmail veselo dorucuje maily s HTML obsahom, prilohy s EXE
a COM subormi. Nevytvoril sa ani log, ani sa neobjavila nejaka hlaska,
podla ktorej by som sa vedel orientovat.

Vie ma, prosim, niekto nasmerovat? (RH 6.1, Procmail 3.13.1)

Vdaka.

P.S.: Este by mohol byt problem v tom, ze pouzivam AVP a preto
v sendmail.cf mam Mlocal definovany takto:

Mlocal,  P=/opt/AVP/avpcheck/avpcheck, F=lsDFMAw5:/|@qSPfhn9,
  S=10/30, R=20/40,
  T=DNS/RFC822/X-Unix,
  A=avpcheck -s $f -r $u -m procmail

Ale skusil som aj povodnu konfiguraciu bez AVP a tiez nic.