nefunkcni Apache + OpenSSL

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Pátek Říjen 19 01:28:19 CEST 2001

Preji dobry den,

resim problem instalace $subj$.

Mam nainstalovano openssl-0.9.6b (bezproblemova instalace ze zdrojaku) a
potrebuji apache s podporou ssl.

Pokousel jsem se nekolikrat nainstalovat apache 1.3.19 + k nemu stahly
patch na ssl_1_44.

Vse probiha v poradku, ale pri pokusu o start dostanu hlasku:

Syntax error on line 206 of /usr/local/apache/conf/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/apache/libexec/mod_log_config.so into server:
/usr/local/apache/libexec/mod_log_config.so: undefined symbol:
X509_verify_cert_error_string
/usr/local/apache/bin/httpsdctl start: httpsd could not be started

pokud se 'pokusim' o odstraneni logovani a znovu spustim httpsdctl:

Syntax error on line 222 of /usr/local/apache/conf/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/apache/libexec/apache_ssl.so into server:
/usr/local/apache/libexec/apache_ssl.so: cannot open shared object file:
No such file or directory
/usr/local/apache/bin/httpsdctl start: httpsd could not be started

Nutno podotnkout, ze jsem zkousel na openssl pouzit patch (EDG) a zkousel
jsem to i bez nej. Pokud se o nej pokusim dostanu hlaseni:

patching file `crypto/rand/rand.h'
Hunk #1 FAILED at 90.
Hunk #2 succeeded at 125 with fuzz 2.
1 out of 2 hunks FAILED -- saving rejects to crypto/rand/rand.h.rej
patching file `crypto/rand/rand_egd.c'
Hunk #1 succeeded at 69 (offset 5 lines).
Hunk #2 FAILED at 117.
1 out of 2 hunks FAILED -- saving rejects to crypto/rand/rand_egd.c.rej
Now you need to rebuild and install OpenSSL

OpenSSL configuraci mam jen s parametrem prexif, apache jsem configuroval
s prefixem a --enable-shared=max (vuli apxs).

System je Debian s jadrem 2.4.10 (to vliv snad nema ;-)).
Cele toto podstupuji kvuli potrebe prekompilovat apache s podporou ssl a
php (potrebujeme vyuzit oracle clienta pro pristup do databaze).

Doposud jsem byl plne spokojen s baliky (apache i apache-ssl).
Prekompilaci delam z duvodu potreby pristupu a vyuziti Oracle.

Predem dekuji za napady/rady

				J. Firt

-*-*-*-
Jaroslav FIRT

   Zapadoceska univerzita v Plzni * Nove technologie - vyzkumne centrum
   Katedra aplikovane elektroniky * Zapadoceska univerzita v Plzni
   Sedlackova 15, SP 310          * Univerzitni 8, 306 14 Plzen
   tel: 019/723 74 61, l. 237     * tel: 019/723 74 61, l. 237
   http://www.fel.zcu.cz          * http://www.ntc.zcu.cz
   mailto: firt na kae.zcu.cz        * mailto: firt na ntc.zcu.cz