Announce: Doména Linuxshop je k dispozici

buchal na brailcom.org buchal na brailcom.org
Pátek Říjen 19 09:49:13 CEST 2001

Vaší omluvu přijímám, myslím, že nebyla povrchní.

    PV> kdyz jsem se kdysi poprve setkal se nevidomymi lidmi, udelal
    PV> jsem podobne fopa, ktere spocivalo prave v te omluve, coz je
    PV> myslim jadro pudla vaseho fopa, nikoliv ten vtipek. i ja ted
    PV> mivam hodne preklepu diky klavesnici notebooku a chyby ma
    PV> pravo delat kazdy a na druhou stranu spousta mych nevidomych
    PV> pratel pise perfektne bez chyby. vzhledem k announci tohoto
    PV> typu bych vsak ocekaval spise precteni si po sobe, tedy osobne
    PV> si myslim, ze vtipek byl na miste.

Ano, myslím také. :-) Zkuste si ten text třeba jen poslechnout. Třeba
to nebude tolik vadit. :-)

Osobně považuji termín "nevidomý" za větší "prohřešek" nežli záměnu y
a i, nebo chybějící čárky.

Zkuste si někdy promyslet co to vlastně znamená vidomý. Já jsem na to
ještě nepřišel. Nejblíže mi připadá vědomý a pak také nevědomý.

Pokud někomu z nějakých důvodů vadí slepý, pak nabízím prostě
nevidící. To je docela výstižné, co říkáte?

Pravopisné chyby by být určitě neměly, ale věřte mi, že to s tou
řečovou syntézou zní někdy úplně stejně a někdy je člověk líný si to
po sobě přečíst prsty (nejde to tak rychle), nebo to dát přečíst
někomu jinému. Každému, koho se moje nedokonalost a řekněme i trocha
nedbalosti dotkla se upřimě omlouvám.

S pozdravem

--

Jan Buchal