Announce: Doména Linuxshop je k dispozici

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Říjen 19 21:00:06 CEST 2001

On 19 Oct 2001 buchal na brailcom.org wrote:

>     PV> On Thu, 18 Oct 2001, Jiri Navratil wrote:
>     >> >----- Original Message ----- >From: <buchal na brailcom.org> >To:
>     >> <linux na linux.cz> >Sent: Thursday, October 18, 2001 9:57 AM
>     >> >Subject: Announce: Doména Linuxshop je k dispozici
>     >> >
>     >> > >
>     >> > > Sami nemáme síli na to, doménu smysluplně a efektivně
>     >> využívat.
>     >> > >
>     >> >
>     >> > Vzhledem k potizim s pravopisem to docela chapu :-))
>     >> >
> [...]

hmm, nikdy jsem s temito pojmy nemel zadne problemy a ani pri debatach
s lidmi, se kterymi se stykam (stykaval jsem se) jsme nikdy
nenarazili na problem tohoto oznaceni a oni nikdy necitili nejakou
diskriminaci. proto si nemyslim, ze bych zacal pouzivat slovo nevidici.
ono pojem videt je taky sporny a ja nemam pocit, ze mi pratele nevidi. mel
jsem jen na mysli, ze upozorneni na duvod proc jste preklep udelal je
casto vetsim trapasem, nez samotna oprava chyby.

ja osobne mivam chyb v emailech spousty a myslim, ze kazdy ma. to je tak
trochu soucast tehle branze - mozna nekdy myslime rychle, ale uz nedovedem
tak rychle psat ;-)

jinak, kdyz uz vas mam na drate - vim, ze nejen v teto konferenci je velky
zajem o zprovozneni kvalitniho linuxoveho systemu s recovou syntezou a
podporou brailskeho radku pro lidi se specialnimi potrebami. nebyla by
moznost podelit se o to, jake verze programu pouzivate, jaky hardware a
jak je to provozuschopne? vim, ze vas to zivi, takze treba jen ramcove,
aby jste si neudelali diru do know how.

diky

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487