Nejaka hezka distribuce...

Jiri Biba student bibaj na feld.cvut.cz
Pátek Říjen 19 11:02:44 CEST 2001

	Ahojky vsichni,

	mam RH 6.1 a rikal jsem si - co takhle upgrade. Jenze kdyz
	jsem si na bugzille precetl takove bugy, jako nezamyslena
	destrukce jine partition ci crash instalatoru v deseti a jednom
	pripade, tak se mi najednou do RH 7.1 moc nechce.
	Nejsem asi klasicky Linux-user - RH mi vyhovoval, ze nebyl
	az tak low-level.
	Neporadil by mi nekdo nejakou pohodlnou a hezkou (a co do
	vybavy srovnatelnou) distribuci, jako RH 7.1, se kterou by si
	poradil i skoro-zacatecnik... mam tim na mysli, ze treba nemam
	chut sam komplilovat kazdy program, ktery budu chtit
	provozovat (spis bych rad zustal u neceho jako RPM ci DEB
	baliky) anebo rucne uplne vsechno konfigurovat ve VI anebo
	jinem podobne "nepratelskem" (alespon pro me) editoru...