Nejaka hezka distribuce...

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pátek Říjen 19 11:04:15 CEST 2001

>         mam RH 6.1 a rikal jsem si - co takhle upgrade. Jenze kdyz
>         jsem si na bugzille precetl takove bugy, jako nezamyslena
>         destrukce jine partition ci crash instalatoru v deseti a
>	  jednom pripade, tak se mi najednou do RH 7.1 moc nechce.

No ja mam doma RH 6.2 este je to stale v aktualnej ponuke RH a z mojich
skusenosti je to zatial najlepsia RH based distribucia co som dostal do
ruk.

--
Ti, ktori vymenia svoju slobodu za bezpecie, si nezasluzia ani slobodu
ani bezpecie.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"