vmware a konfigurace

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Říjen 19 13:55:58 CEST 2001

ale zadna slava to neni ...
Rozhodne to nebudou kompletni MS opice xy s MS otlakem
v kombinaci se zrudnym HPOpenMail klientem,
kterezto jsme napriklad nuceni pouzivat u nas v praci.
Nemuzu se dockat az dotahnou SO6 a az prejdeme na POP3 postu ...

> To se presvedcit neda, VM slouzi k behu vice OS pod vasim systemem, ne
> behu programu!!! VM nainstaluje jny OS do jednoho souboru, a ten pak
umi
> spustit jako system...

Kdyz slouzi k behu dalsiho systemu pod mym linuxem,
tak at si ho proste vezme z disku a pusti !
Alespon takhle fungovala verze 2.x - proboha, to tu verzi 3 takhle
dodrbali ?
Nebo je to zalezitost teto dane partitionless instalace RH ?
Vzpominam si, ze muj kolega provozoval kdysi VMWare 2.x a spoustel Wokna

PREDEM nainstalovane na vedlejsi partition.
Alespon takhle si myslim, ze by to melo byt. To tam ted musim mit ty
wokna 2x ?
Jednou pro spousteni primo (v partition) a podruhe v souboru pro VMW ?
To je perverzni ... asi si to budu muset vyzkouset na vlastni kuzi,
nechce se mi tomu verit. Az zbyde trochu casu (ktery teda moc neni).

VMW je reseni - kompromis.
Navic to funguje i s Wokny instalovanymi do drvspace disku,
pro pouziti s wine jsem bohuzel jeste nezprovoznil podporu drvspace
disku
vyvoj dmsdosfs nejak umrel a posledni verze kterou jsem nasel
je pro dost stare jadro ....

radek.karaffa na ct.cz