vmware a konfigurace

kgb_benet na kgb.cz kgb_benet na kgb.cz
Pátek Říjen 19 16:48:53 CEST 2001

hmm, tak ted si sam sebou uz vubec jistej nejsem... To, co rikate,
se mi ponekud zprovoznit nepodarilo (no, taky jsem tomu nevenoval prilis
casu...Proste velkej disk, tak jsem tam picnul dalsi instalaci, vsechny
data mam stejne mimo system a jenom jsem obnovil registry a fungovalo to
dobre...). Pokud tuto lze, rad se taky dozvim, jak... Proste se mi zdalo,
ze vsechen hardware, ktery se vidi v systemu spustenem pod VMWARE, je
"simulovany" - musi byt predtim nainstalovany v linuxu a pomoci VMWAREu
sdileny... Kdyz se znova zavede windows v linuxu, tak se, podle me, oba
systemy stanou dost nestabilnima, protoze se v nejblizsi dobe zacnou dost
hadat o nejake zarizeni... A uz si vubec nedokazu predstavit, timto zpusobem
tam spustit jeste jeden system (dalsi verze windowsu...)
S pozdravem BENET