Redundantne LAN spojenie?

Petr Kadlec kraken na gin.cz
Sobota Říjen 20 10:24:04 CEST 2001

On Thu, 18 Oct 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Ahojte,
>
> potreboval by som nieco, co umozni zalohovanie LAN spojenia
> s pouzitim beznych sietovych kariet.
>
> Podmienkou je, aby to bolo z hladiska aplikacii plne transparentne -
> oba pocitace maju svoju (jednu) IP adresu, na ktoru sa pripajaju
> klienti z druheho pocitaca. Co je medzi nimi ich nezaujima.
>
> Dalej potrebujem, aby cas, po ktory v pripade vypadku jednej z tras
> nebudu po existujucich TCP spojeniach prenasane data, neprekrocil
> niekolko sekund, idealne pod jednu sekundu. Tym zrejme vypadavaju
> riesenia zalozene na beznych routing demonoch.
Co to vyresit nasazenim ospf mezi temi dvema masinami? cas preklopeni pri
standartni konfiguraci bude tak do 40sec, ale pokud by vam nevadila
zvysena rezie, tak by se to snad dalo i zkratit upravou ospf demona...

--

	Petr Kadlec

           <=== GIN ISP: http://www.gin.cz, email: kadlec na gin.cz ===>
      <=== Personal: http://krakenuv.net, email: kraken na krakenuv.net ===>