Kompilace icewm - proc tak velka binarka

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Sobota Říjen 20 19:30:49 CEST 2001

On Sat, Oct 20, 2001 at 06:57:14PM +0200, Jan Houstek wrote:
> Jo, to jsem zkousel, a byla to druha cast dotazu ... rozbalit to pomoci
> dpkg-source jsem zvladnul, ale zkompilovat a sestavit deb ne a ne ...

Jo aha :o))
tak to je popsane tady :o))
http://va.debian.org/~jaldhar/

Ten druhej icewm balicek teda nefunguje?

skim

btw: tadyk jsou veskere dokumenty k debianu:
http://www.de.debian.org/doc/ddp
Jde se tam dostat s hlavni stranky projektu ;o)

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Linux