Kompilace icewm - proc tak velka binarka

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Sobota Říjen 20 19:34:40 CEST 2001

On Sat, 20 Oct 2001, Michal Špaček wrote:

> Jo aha :o))
> tak to je popsane tady :o))
> http://va.debian.org/~jaldhar/

Diky, to je ono :-)

> Ten druhej icewm balicek teda nefunguje?

Jo, asi by fungoval (minimalne zavisi na imlib, takze to je ono), jenze
zavisi i na gnome a ma v sobe spoustu dalsich gnome-features, ktere
nepotrebuju a navic nemam a nepouzivam gnome.

Ja chtel jen minimalisticke icewm, ve kterem si dam na desktop nejaky
hezky holky :-)

--
Honza Houstek