Potíže s instalací

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Říjen 20 18:25:17 CEST 2001

On Sat, 20 Oct 2001, z1 wrote:

>   Mám problém, nemůžu nainstalovat linux 7.0 od RedHat, vždy mi to nahlásí chybu viz soubor, nemůžu spustit grafické prostředí instalátoru a nevím, jak pomocí programu rawrite.exe vytvořit instalační disketu, podle instrukcí - rawrite -f boot.img -d a: mi to nejde, instalaci jsem vždy spouštěl pře instalační disketu microsoftu přes autoboot.bat, možná to je tím, prosím, pošlete mi podrobný návod, jak tuto disketu vytvořit nebo raději, je-li to možné, její obraz (systém zavést z CD nemůžu).Domnívám se, že by to mohlo být grafickou kartou, ale ta v seznamu je (S3 Trio 64V+) a dokonce je uvedena jako příklad.Zkoušel jsem to samé najiném počítači, ale tam to jde, možná je to slabou konfigurací(P75, 32MB RAM, 1.2GB, cd je dostačující-48x). Předem moc děkuji, je to pro mě moc důležité!  Zdeněk Schee

Jednak k vašemu problemu, předně bych na vašem stroji použil RH6.2, nebo
pokud chcete tak RH7.1 .
Dále třeba více paměti, aspoň 64M spíše ještě více.
K programu rawrite "rawrite -f d:\....\boot.img -d a:" prostě jste
nenapsal cestu k souboru boot.img na cd, nebo jste nebyl v jeho adresáři.
Jinak grafickou istalaci s 32M ram asi nespustíte :-(

PS. Co takhle používat řádky maximální délky do 80 znaků ?

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne