Potíže s instalací

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Sobota Říjen 20 21:17:56 CEST 2001

On Sat, 20 Oct 2001 13:19:04 +0000 (UTC), z1 <z1 na d2.cz> wrote:

>  Mám problém, nemůžu nainstalovat linux 7.0 od RedHat, vždy mi to
>  nahlásí chybu viz soubor, nemůžu spustit grafické prostředí
>  instalátoru a nevím, jak pomocí programu rawrite.exe vytvořit

Můžete klidně nainstalovat v textovém prostředí -- pohodlí je zhruba
stejné akorát klávesové.

>  návod, jak tuto disketu vytvořit nebo raději, je-li to možné, její
>  obraz (systém zavést z CD nemůžu).Domnívám se, že by to mohlo být

Návod je na CDcku -- nekde v okoli rawwrite.

>  grafickou kartou, ale ta v seznamu je (S3 Trio 64V+) a dokonce je
>  uvedena jako příklad.Zkoušel jsem to samé najiném počítači, ale tam

Problém může být s monitorem.

>  to jde, možná je to slabou konfigurací(P75, 32MB RAM, 1.2GB, cd je
>  dostačující-48x). Předem moc děkuji, je to pro mě moc důležité!

Ta konfigurace je v pohodě -- já tady mám něco podobného. Jenom bych se
podíval po větším hard disku, 2GB jsou v současné době asi minimum.

	Matěj