Kompilace icewm (jak na deb)

Petr Stanek snek na penguin.cz
Neděle Říjen 21 19:56:48 CEST 2001

Jan Houstek wrote:

> Jsem zvykly na icewm. Pote, co jsem na jednom pocitaci nainstaloval
> debian, jsem zjistil, ze je tam icewm skompilovane bez imlib, takze
> nejde dat jpg na desktop :-(

Hmm, a co tak ten obrazek prekonvertit do jineho formatu? Neni to
snadnejsi
cesta?

> Navic jsem zatim pres nezanedbatelnou snahu nepochopil, jak si skompilovat
> deb balicek -- stahl jsem icewm....orig.tar.gz, ....diff.gz a ....dsc.
> Pomoci dpkg-source -x ....dsc se mi rozbali prislusny src strom, ale nejak
> uz neumim program skompilovat a sestavit z toho deb baliky. Jak na to?
> Staci nakopnuti ...

Stahnout nasledujici tri balicky
http://ftp.debian.org/debian/dists/potato/main/source/x11/icewm_1.0.1-1.dsc
http://ftp.debian.org/debian/dists/potato/main/source/x11/icewm_1.0.1.orig.tar.gz
http://ftp.debian.org/debian/dists/potato/main/source/x11/icewm_1.0.1-1.diff.gz

Rozbalit je pomoci:	dpkg-source -x icewm_1.0.1-1.dsc

Upravit soubor debina/rules konkretne radecek obsahujici ./configure a
pridat
vami postradanou vlastnost.

Prelozit novy balicek prikazem dpkg-buildpackage a nainastalovat dpkg -i
balicek.

Pisu z hlavy nemam zde nainstalovanou podporu na delani balicku, takze
se za pripadnou
nepresnost v nazvech programku predem omlouvam.

S uctou
Snek
'Snek' Petr Stanek
http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP, SuSE Trainer          Tel.: ++420 (0)69 613
4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397
11
736 01 Havirov-Podlesi
mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux
http://www.penguin.cz