mandrake 8.1 - nemodularni kernel vs. network scripty

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Neděle Říjen 21 20:37:27 CEST 2001

Zdravim,

po prechodu z Linux-Mandrake 8.0 na Mandrake 8.1 (nebo kompletni instalaci
verze 8.1) script /etc/init.d/network (konfigurace sitovky, ip, gw, netmask)
vyzaduje VZDY moduly do kernelu.
Pokud chci vyuzivat nemodularni kernel nemam sanci pouzit tento script pro
nahozeni site a musim vse nakonfigurovat rucne (ifconfig... funguje). Na
kompilaci a zavadeni kernelu vyuzivam stale stejny postup uz od 2.4.0 a s
MDK 7.2, 8.0 jsem nemel nikdy problem.

Snazim se toto rozresit delsi dobu a stale se mi to nedari, jiz dochazim k
presvedceni, ze initscripty (zkousel jsem i nejnovejsi z cookera) nechodi
bez kernel modulu pro eth. Zkousel jsem upgradovat initscripty, modutils,
ruzne kernely a stale nic. Napisu si network script sam a bude to.

Neresili jste toto nekdo? Treba jsem neco prehledl, ale uz fakt nevim a ze
by Mandrakove udelali takovou botu se mi moc nezda.

Predem dekuji za napady mozneho reseni,

                                                                 Lukas
Cirkva